Sunday, September 20, 2009

Salam Eidul Fitri / Eid Mubarak 1430H

Allahu Akbar, Allahu Akbar, Allahu Akbar
La ilaha ilAllah wAllahuAkbar
Allahu Akbar walillahil hamd


Wishing all of you, friends of Lisan al-Din, a true victory in the presence of Allah s.w.t. May He find our Ramadhan amal pure and reward us with whatever good He deems fit. We are indeed needy of His bounties.
Eid Mubarak!
Yours sincerely,
Ezza Ismail
________________________________________
Kepada sekelian sanak-saudara, sahabat-handai dan muslimin-muslimat, saya doakan agar Allah mengurniakan kepada kita kemenangan hakiki di sisiNya. Mudah-mudahan kita semua berkesempatan menghidupkan malam 1 Shawal agar Allah menjadikan hati kita tetap hidup tatkala matinya semua hati. Sama-samalah kita bertakbir sepenuh hati, memuji kebesaran Ilahi. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Selamat Hari Lebaran. Semoga anda semua berbahagia di samping yang dikasihi.
Di kesempatan ini saya ingin memohon ampun dan maaf atas apa-apa kesilapan dalam menyampaikan barang sedikit ilmu yang dikutip sepanjang perjalanan saya. Sesungguhnya semua yang baik itu datang daripada Allah dan yang buruk itu datang daripada diri saya sendiri, meskipun pada hakikatnya segala sesuatu itu datang daripada Allah jua.
Maaf zahir dan batin!
Dengan ingatan tulus ikhlas,
Ezza Ismail




No comments:

Post a Comment